Dag 14

23 juli 2014 - Feldkirch, Oostenrijk

Dag van nationale rouw. Ook hier in Zwitserland, Duitsland en Oostenrijk wordt intensief meegeleefd met de ramp van de MH 17. Niemand begrijpt dit. Dat geeft een machteloos gevoel. Zo van, het is gebeurd en we hebben het maar te accepteren. Vreselijk. Onderweg speelt de ramp regelmatig door onze hoofden. Een week daarvoor is Lucas naar Kuala Lumpur gevlogen. Hij en wij hebben geluk gehad en zij enorme pech. Het voelt enorm belabberd. Elke avond proberen we alles te volgen en dat maakt heel erg stil. Indrukwekkend. Het relatieve van alles wordt maar weer eens duidelijk.

Vandaag een relatief kort stuk gefietst, naar Feldkirch in Oostenrijk, vlak bij de grens met Liechtenstein en Zwitserland. Om 15.00 uur waren we bij ons hotel. Rustig aan gedaan, ook weer goed. 's Avonds op de fiets naar de stad..... Dat dachten we, helaas... We hadden de eerste lekke band te pakken. Ons zorgvuldig samengesteld gereedschapstasje bood uitkomst. Een half uur later fietsten we weer :-).