Dag 2

11 juli 2014 - Roermond, Nederland

Weer heerlijk weer om te fietsen. Boffertjes zijn wij. Jet heeft ons enorm verwend. Wat is het fijn om zo'n zusje te hebben. Met het andere zusje is ook niets mis. De thee was lekker, Hermien.

Vandaag mijn peettante bezocht in Vierlingsbeek. Wat een geheugen heeft deze dame. Ongelooflijk. En maar kletsen of van alles en nog wat. Moet kunnen. Ze is tenslotte nog maar 92!!! Leuk je weer gesproken te hebben, tante Mina.

Via de thee bij Maria in Boekend zijn we in Roermond beland. Prima plek voor de overnachting gevonden via vrienden op de fiets. We hebben trek. Lekker eten in de stad.

1. Toon Gerrits:
    11 juli 2014
    Veel plezier op jullie grote trip naar Rome. Wees voorzichtig. Ja ik heb de leeftijd om dat te mogen zeggen.
    Geniet van de reis en van elkaar.
    Henk, niet te hard aub. Ook rond kijken.

Toon Gerrits
  2. Pieter en Arna:
    12 juli 2014
    Henk en Inge zet hem op. Ik zie dat mijn eerste reactie jullie niet heeft bereikt. Toch heel veel plezier gewenst. Met Toon eens dat je ook goed moet rond kijken, maar na dit dubbele advies zal dat wel lukken. Wij hopen rond te kunnen fietsen in Montreal en New York!